Нещодавно був представлений список фіналістів Effie Awards 2015 в Чилі, найпрестижнішої премії у світовій індустрії зв'язку. ТВ кампанія Chery в "Vive La Experiencia Chery" була номінована в якості фіналіста в двох категоріях, що робить Chery єдиним китайським брендом номінованим на Effie Awards +2015.
Відкрита в 1968 році, Effie Awards є спеціальною рекламної нагородою, представленої в Нью-Йорку Американської Маркетингової Асоціації видатних рекламодавців і рекламних компаній. За останні 30 років з моменту свого відкриття, нагороди була створена в 15 країнах, як авторитетна нагорода, заснована на рекламної ефективності у світі. Номінація Chery на нагороду показує свій успіх компанії на місцевому ринку.
"Моя команда і я відчуваємо себе дуже пишаємося після того, як підтвердилося, що Chery конкурує з рекламою глобальних брендів, таких як Коко-Cola, L'Oreal і Banco Santander, бо мало хто автобренди", сказав Уго Кастро, генеральний менеджер Chery Чилі .
"Vive La Experiencia Chery" ТВ кампанія
У пошуках нових шляхів просуванню автомобіля Chery Grand Tiggo на внутрішньому ринку, бренд зробив унікальне дослідження разом з агентством GFK Adimark, яке прагнув викрити забобони, пов'язані з країною виробником продукції.
26 квітня в районі "Ель-Гольф", найексклюзивнішому і дорогому місці міста Сантьяго, столиці Чилі, Chery зробили унікальний експеримент, який прагнув виявити і розкрити, як внутрішній споживачі сприймають продукт залежно від незнання або знання бренду.
За підтримки GFK-Adimark, найбільш відомого агентства досліджень в Чилі, Chery провели кількісне дослідження, опитавши 150 осіб ,, охочих випробувати нову модель. Тим не менш, нова модель не має жодних видимих логотип або відмінних рис, які ідентифікують її як модель Chery. При цьому, бренд хотів підкреслити, важливі забобони залежно від походження продукції.
"Ми хотіли б дізнатися думку дуже вимогливих споживачів. Ось чому ми наважилися вийти на вулицю в ексклюзивному районі. Ми першими бренд, який зробив подібний експеримент, тому що ми впевнені, в якості і продуктивності нашої нової моделі. Ми хотіли б знати, що люди думають про Grand Tiggo, і результати були вельми задовільними ", згадує Уго Кастро, генеральний менеджер Chery в Чилі.
В результаті 3 тижнів телевізійної кампанії, що демонструвала цей експеримент, відвідування веб-сайтів Chery Чилі виріс більш ніж на 200%, а котирування Grand Tiggo над 330%, а продажі на 55%.